Komputery, informatyka

› Debaty na dowolny temat.

Komputery, informatyka

Postprzez the patient » 18 mar 2012, o 13:07

temat o czym nie muszę pisać.

Pytanie, na rynku wiele firm oferuje neta modemem. Co byście mi polecili, szukam czegoś w rosądnej cenie najlepiej bez limitu danych, ewentualnie z limitem ale nie jakiśm 3gb toż to śmiech... Na razie stoi na tym że będzie play, ponieważ brat ma abonament u nich i może mu coś sensownego zaoferują...
the patient
Redakcja

Re: Komputery, informatyka

Postprzez Zaratustra » 19 mar 2012, o 01:06

Nie znam się na tych ofertach w ogóle... generalnie doradzałbym Ci unikanie takich rozwiązań, choć jak mniemam zależy Ci na małych kosztach... najpierw rozejrzyj się za możliwościami w miejscu, w którym będziesz mieszkał...
"Thunderbolt and lightning, very very frightening me. Galileo, Galileo, Galileo figaro, Magnifico..."
Zaratustra
Z-ca Red. Naczelnego

Postprzez subterranean » 19 mar 2012, o 08:05

poszukaj sieci osiedlowej. Najlepiej przy kablóie. U nas za setkę płacisz 48 złotych i wsio :)
Vigilans Aeternum exitum cupio
Mihi nomen Orphanus Orphanus
Diem gemitus lacrimamque divae matris
Quae spes mihi sunt
L'Cie, pandere foris promisisti plenas lucis perpetuae
subterranean
Redaktor naczelny

Postprzez the patient » 26 mar 2012, o 09:59

pewnie tak zrobię. tylko czekam aż dogadamy się z właścicielką czy przedłuża nam umowę na kolejny rok czy nie, mieszkanie.
the patient
Redakcja

Postprzez Carmen » 13 paź 2012, o 12:50